неделя, 2 май 2010 г.

От уличница днес по-евтина съм даже

В стаята пълзи цигарен дим
в буклите на облаци парливи,
черно-бяло е пространството,
а устните ми с червени ...
... и сякаш само те са живи ...
Кожата тежи от аромата на парфюм
и го топи в безвремието между нас,
глухо някъде загнива,
удушен в кълбетата тютюн ...
... говорещ ритъмът на джаз ...
* * *
И тази нощ съм тук,
но тя от другите ще е различна,
и тази нощ, когато няма друг,
аз пак пред теб ще съм безсрамна ...
... и ще се събличам ...
От уличница днес по-евтина съм даже
и пак съм твоя сред стенене нощно,
голотата си за сетен път да ти покажа-
само затова дойдох ...
... и може би е малко пошло ...
Не ме докосвай тази нощ!... Не говори!,
днес аз пред теб душата си събличам
и под дрехите ми разкопчани мъничко боли,
не тялото- душата ми е гола този път ...
... и в ръцете ти настръхваща оттича ...
Тази нощ не ме прегръщай!,
не срещай длани в пуснатите ми къдрици,
след тази нощ, аз няма вече да се връщам
и ще потъна в рисуваното с пръсти ...
... върху прашните полици ...
И след синкавото утро на деня,
когато на пода всичко ще е свлечено,
чисто гола- в краката ти- една душа,
обезчестена ще лежи безплътно...
... насред многото отречено ...
* * *
Джазът пак ще шепне в стоите тонове
димът на парливи кълбета пак ще пълзи,
парфюмът ще чезне с писъчни стонове,
без следи от червено и бяло, и черно ...
... времето всичко стопи ...
Нищо не искам, когато си тръгвам,
само погледай след мене закратко,
докато стаята, още топла изпълвам,
душата ми гола задръж- не е ресто ...
... тя е безплатно ...

Няма коментари: